A 16a mostra di panificazione di Mosca hè stata cunclusa cù successu u 15 di marzu di u 2019.

A 16a mostra di panificazione di Mosca hè stata cunclusa cù successu u 15 di marzu di u 2019.simu stati cordialmente invitati à assistisce è esibisce un convertitore, un fornu à aria calda, un fornu di ponte, è una friggitrice, è ancu l'attrezzatura di cucina è di cucina.

L'esposizione di Baking Mosca si terrà u 12 di marzu à u 15 di marzu di u 2019. Duranti l'avvenimentu, i nostri prudutti di mostra anu attrattu l'attenzione di parechje persone, è dimustratu per guadagnà a cuscenza di a marca d'altu livellu da a cumunicazione cun elli.

U nostru scopu di stu spettaculu hè di una visione internaziunale larga, capisce a dumanda di marketing d'oltremare, è più cuuperazione cù un cumpagnu cummerciale lucale.Grazie à questa opportunità, è sfruttemu u più per cumunicà è negoziate cù diversi distributori è grossisti in quantu à e so richieste, micca solu per migliurà a nostra cunniscenza è influenza di a marca, ma ancu ricunnosce u requisitu lucale di u mercatu russu à l'equipaggiu di coccia, custruendu un solidu. fundazione indipendentemente da u cumpletu di a struttura di u produttu o l'espansione di u mercatu.Continueremu à travaglià dura per più persone per cunnosce è piace u nostru pruduttu.


Tempu di post: 29-mar-2019
Chat in ligna WhatsApp!