Friggitrice aperta o friggitrice a pressione?Cumu sceglie.Cumu sceglie, seguitemi

Friggitrice aperta o friggitrice a pressione?

Cumprate per l'equipaggiu ghjustu pò esse GRANDE (tante scelte !!) è DURO (...tante scelte...).A frittura hè un pezzu criticu di l'equipaggiu chì spessu tira l'operatori per un ciclu è suscita a quistione dopu:'Aperta friggitrice o friggitrice a pressione?'.

COSAÈ DIFERENTE ?

A frittura à pressione aumenta u puntu di ebullizione di l'acqua.

Prima, parlemu di frittura di pressione.A frittura gira intornu à "acqua" (aka l'umidità in u pruduttu frescu o congelatu).U prucessu tipicu di frittura, senza pressione, pò solu coccu à u puntu di ebullizione di l'acqua chì hè 220 gradi.A frittura di pressione permette à l'umidità di fogghi à una temperatura ancu più alta, più vicinu à 240 gradi.

Aumentendu u puntu di ebullizione di l'acqua, menu di l'umidità di u pruduttu hè persa durante a cucina.In più di questu, frittura sottu pressione - intornu à 12 psi - permette una temperatura di l'oliu più bassa cà a frittura aperta convenzionale.

I friggitori di pressione producenu un pruduttu più savurosu è più sanu.

Quandu si tratta di frittura di prutezione, ch'ella sia pettu di pollo in bone, filet mignon o ancu salmone, ùn ci hè micca sustitutu à a frittura à pressione.Siccomu menu umidità hè persa durante u prucessu di coccia, a proteina finita hè extra succosa è superiore in quantu à u gustu è a tenerezza.

E postu chì a pressione di frittura sigilla in sapori naturali mentre sigillate l'eccessu di l'oliu, u pruduttu ùn hè micca solu un gustu megliu, ma hè ancu più sanu!

La frittura a pressione riduce i tempi di cottura.

A frasa "u tempu hè soldi" hè soprattuttu vera in cucine cummerciale.A causa di l'aumentu di u puntu di ebollizione di l'acqua, i friggitori di pressione offrenu tempi di coccia più rapidi cà i so contraparti aperti.

Temperature di coccia più bassu, menu umidità liberata da u pruduttu, è esposizione ridutta à l'aria creanu ancu e cundizioni perfette per un oliu più pulitu chì dura più.

A frittura aperta produce un pruduttu croccante è appetizing.

Ùn vogliu micca esce cum'è troppu parziale à i friggitori di pressione perchè i friggitori aperti sò ogni pocu utili;ancu di più per a cucina senza proteini.

I fritturi aperti ponu esse truvati in ogni cucina utilizata per coce patatine fritte, bastoncini di mozzarella o anelli di cipolla - è per una bona ragione.Sò efficaci, versatili è diventanu un pruduttu gustoso.

I friggituri aperti sò facilmente cunfigurati per adattà à una cucinai bisogni unichi.

A frittura aperta, in particulare cù più di una tina, permettenu più libertà per a persunalizazione.

I vasi divisi offrenu a flessibilità di cucini i lotti più chjuchi di diversi elementi à una volta, cù cuntrolli indipendenti è ambienti di cucina completamente separati.In i fritturi multi-pozzetti, i vasi pieni è split ponu esse mischiati è abbinati secondu ciò chì a cucina hà bisognu.

I friggitori aperti sò l'Energizer Bunny di l'equipaggiu di serviziu di l'alimentariu.

A frittura aperta d'oghje pò ricuperà a temperatura in una materia di sicondi, carica dopu carica.Quandu si cunghjunta cù a capacità di filtrà una tina mentre fritte attivamente in l'altri, a fretta di u pastu hè una brisa.

COSAÈ SIMILI ?

Alcune voci di menu puderanu andà in ogni modu.

L'articuli di menu cum'è u pollulu frittu o i cunei di patata sò cumunimenti preparati in i dui tipi di friture.Una di e prime cose da cunsiderà quandu sceglite trà a frittura aperta è a pressione hè u risultatu finale desideratu.Croccante?succosa ?Croccante?Tender ?

Alcune cucine impieganu tramindui friture è offre duie versioni di u stessu pruduttu.Per esempiu, un sandwich di pollo frittu à pressione versus un sandwich di pollo croccante.U primu hè (ovviamente) frittu à pressione è u sicondu hè frittu apertu per ottene un sandwich più croccante è croccante.

Ùn dite micca à nimu, ma pudete apre a frittura in una frittura à pressione solu per mantene a tapa aperta.Questa ùn hè micca una bona pratica per e cucine d'altu voluminu di sicuru, ma pò esse fattu.

I costi assuciati sò paragunabili.

Cù e duie fritte, u costu propiu di pruprietà hè quasi u listessu.Da a sustenibilità à u mantenimentu è u travagliu, ùn ci hè micca assai diffarenza in u costu da i friggitori aperti à i friggitori à pressione.Ancu senza una classificazione ufficiale Energy Star, i friggitrici a pressione risparmianu energia cù cicli di coccia più veloci è temperature di l'oliu più basse.

Cum'è qualsiasi asset preziosu, i fritturi deve esse cura per maximizà a so vita utile.Assicuratevi di dumandà a garanzia di u produttu quandu fate shopping.A parte di l'aghjurnamentu di l'equipaggiu per mantene l'ultime è a più grande tecnulugia, ùn ci hè nisuna ragione chì una frittura ùn pò durà 10 o 15 anni cù cura è mantenimentu adattati.

banca di foto

FPR-114


Tempu di post: Jul-21-2022
Chat in ligna WhatsApp!